Medzi veteránmi na slovenských cestách ešte stále prevládajú autá z bývalého Československa, predvojnové aerovky, pragovky alebo povojnové spartaky, tudory, a Felicie. Aj našinec si však v súčasnosti už zvykne urobiť radosť a privezie si zo zahraničia pre potešenie výnimočný exemplár, a tak na cestách i necestách 21. storočia pribúdajú exempláre z minulého tisícročia. V tomto roku bude mať napríklad na súťažnej prehliadke veteránov Piešťanské zlaté stuhy slovenskú premiéru Bugatti 49 vyrobené vo Francúzsku v roku 1929. Momentálne ide o jedno z najvzácnejších áut na našich cestách. V okolí Prievidze možno zasa tiež vidieť americké vozidlá Duesenberg a Cadillac z 30. rokov. Za najstaršie a najcennejšie autá na našich cestách možno považovať značky ako Lagonda, Isotta Fraschini, Kysell, Mercedes z dvadsiatych rokov...

Šéf bratislavského Veterán klubu Ivan Ďuranna odhaduje, že na Slovensku je asi tisíc veteránov. Obyčajne jazdia na "žltých značkách", ktoré majitelia veteránov získajú po zvládnutí náročných testov. Po týchto testoch môže auto jazdiť. Jazdia však aj "neevidované" veterány.