06.06.2013, 00:00

Rozbiehate startup? Predávajte prototyp, nie dokonalý návrh

Ak sa spoliehate na to, že svojho potenciálneho zákazníka dostanete iba na pekný dizajn, v biznise sa dlho neohrejete.

Trendy hovoria jasne: úspech v podnikaní ovplyvňuje funkčnosť produktu alebo služby, a teda to, koľko ľudí si ju kúpi a bude ju aj pravidelne využívať. V dnešnej Škole startupu vám povieme, čo všetko sa skrýva za označením produktový dizajn a prečo je dôležitý prototyp. 

Stavte na jednoduchosť

Pri produktovom dizajne platí v zásade jedno pravidlo: čím jednoduchšie sa produkt alebo služba ovláda, tým je zákazník spokojnejší. Matej Ftáčnik z The Spot tieto slová potvrdzuje: „O kvalite už dávno nerozhoduje iba estetické hľadisko. Produktový dizajn nastavuje to, čo produkt robí, čo si zákazn

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 83% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.