Vybaviť, pozastaviť či vrátiť živnosť už zďaleka nie je taký zdĺhavý proces ako kedysi;to bolo to, o čom som sa chcela pred pár dňami presvedčiť na bratislavskom živnostenskom úrade. Poskytujú tam aj služby jednotného kontaktného centra. Sú naozaj „k niečomu“? Sú. Aj krátka návšteva ma o tom presvedčila.

Vchádzam do kancelárie vedúcej odboru živnostenského podnikania. Na úrade som už nebola veľmi dlho, preto som príjemne prekvapená, že na mňa „nevyskočil“ chaos, stres ani odmeranosť. „Kritické sú prvé a aj posledné dni v mesiaci. A to z dôvodu, že máme takú dobrú ľudskú vlastnosť – nechávať si veci na poslednú chvíľu,“ vysvetľuje mi vedúca odboru živnostenského podnikania Eva Kállayová. Práve v takých dňoch sa na základe svojich skúseností snažia tím čo najviac posilniť. „Nemáme záujem o to, aby ľudia postávali a boli ne

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.